Vindbjart Orientering har for tiden ingen sponsorer.

Sponsorer kan være en viktig bidragsyter for vår gruppe, slik at vi kan kjøpe inn nye drakter og nytt utstyr med jevne mellomrom. Detter for at klubben skal kunne gi god kvalitet på aktivitet og arrangement.

Vindbjart Orientering søker med dette nye sponsorer til å hjelpe oss å få brukende utstyr til klubben vår.

Klubben har vokst ganske bra de siste årene, og sporten er på vei oppover i Vennesla.

Vi trenger å oppdatere klubbtøyet vårt. vi ønsker å være en idrett uten høye kostnader. Sponsorer er med på å bidra til å holde kostnadene nede på en forholdsvis rimelig idrett.

Vi håper med dette å komme i kontakt med firmaer som kan tenke seg reklamen sin på disse tingene. Vennligst ta kontakt med mailto:orientering@vindbjart.com om dere vet om noen som kanskje vil hjelpe oss.